Alla inlägg den 17 augusti 2008

Av Martina - 17 augusti 2008 15:07

Tja! Har ni saknat mig? Jag råkade ta en paus nu under juli, men huvudsaken är att jag skriver nu, eller hur?

Jag har sommarjobbat i tre veckor, och det var helt okej. Min handledare var toppen! Och min jobbkompis Henrik är med i stadens hemvärn. Oo :p

Vad gjorde jag då för jobb? Jag lekte fastighetsskötare. Rensade ogräs, bytte lampor, rensade vinden, hade en timmes lunch...Rätt okej, som jag sa tidigare. Ett minus för att stå på knä och rensa ogräs bara. ^_^

9 Juli var jag på RixFm festivalen när den var i min hemstad. Jag och Maddie gick på den ihop, även fast hon inte är mycket för radiomusik. Från starten hamnade vi ungefär lite framför mitten i folkmassan, men kom närmare allt eftersom. Surris ringde strax innan det började och undrade vart jag stod, och bad mig att räcka upp handen, så att hon och hennes andra kompis kunde gå till oss. Vi var för långt fram, så hon gav upp efter 20 sekunder. XD Publiken sjöng nästan hela Watching the Stars, Brolle's gamla låt. Det var ganska häftigt, han sa att han fick gåshud. Jag tror han blev tårögd också. Oo :) Innan konserten tog Surris en bild med mig ihop med duon Nordman! Det var så COOLT!!! Jag är inget stort fan, men det var skitkul ändå! :D

Inspirationen till min fan fiction har vart dålig, men imorgon får den nog ny fart. De jag skriver om verkar ha en scen ihop, det har de inte haft sen november-december nån gång. XD

Mina kompisar IRL då? Tja, de klarar sig. Mitt "gäng" har en del problem, och jag hoppas de löser sig snart.

Åh just det, om jag inte sagt det så säger jag det nu. Jag har slutat prata med Odågan. Han är en stor idiot i mina ögon, det är en av orsakerna. Resten vill jag inte gå in på.

Jag har börjat titta på en ny serie. Eller ny och ny, jag ser igenom avsnitten som gått på svensk TV. Serien heter Avatar. Känner ni igen den, eller är ett fan av den själva, så slå gärna en pling till mig. :)

Skolan börjar på fredag igen. Känns sådär. Men det här året hoppas jag blir bättre än förra året. Ettorna börjar redan på torsdag, de stackarna. XD

Oj, blev ett långt  inlägg idag. Men så har jag inte skrivit på över en månad också. :p

Hej då, alla där ute! 

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt i skolan/på jobbet?
 Ja, det är min passion i livet!
 Det funkar väl...
 Nej, jag gör det för att bara överleva
 Jag varken studerar eller jobbar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards