Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Martina - 15 februari 2008 19:01

Tjennare alla levande varelser! ^^

Idag har jag haft temadag i skolan. Temat var Rampfeber. Vi fick prata om hur det är när man är nervös, och så fick vi jobba i små grupper.

Jag sjöng inför hela min grupp. Det gick asdåligt, för jag och Peter, som spelade piano, var i otakt. Att han inte är min sånglärare hjälpte inte heller. Men men, sånt händer. :)

Igår var det Alla Hjärtansdag. Jag hade en av dem roligaste dagarna på länge. Jag, Slicey, Blaster, Maddie och Ludde hängde på sta'n. Jag och Slicey spelade bordshockey. Inte sånt med hockeyspelare, utan den andra sorten. Där det är ett plant bord, två små hål som är 'mål', en rund grej till de två spelarna, för att kunna skjuta iväg/stoppa den runda plattan som man gör mål med.

I alla fall, vi spelade tre omgångar. De två första slutade 4-4. Sista omgången vann jag med 9-6. Hon surade och jag skrattade. XD

Sen gick vi in på Hemköp. Jag köpte en lite chokladask med chokladhjärtanoch en Magnum classic. Jag vet, man brukar inte äta glass mitt i vintern, men jag gjorde det ändå. Blaster köpte fem brkar energidryck och ett paket med ostkuber, till Slicey. Egentligen var han skeptisk till det, men jag sa "det står max fem burkar per dag. Då är det okej". Sedan drog vi till Uno a.k.a Ungdommenshus.

Ja ja. Orkar inte skriva mer. Ska hämta kladdkaka och se på tv4 hela kvällen. =)

Hej då, alla jordbor!


P.S Undrar ni över titeln på inlägget? Det var en grej vi skulle sjunga sist på dagen. Bara så ni vet. :p 

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt i skolan/på jobbet?
 Ja, det är min passion i livet!
 Det funkar väl...
 Nej, jag gör det för att bara överleva
 Jag varken studerar eller jobbar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards