Alla inlägg under januari 2008

Av Martina - 2 januari 2008 22:30

Tjena alla läsare! Kul att ni tagit er hit till min blogg. :-p

 Jag har gått en hel del idag. Jag och Mr.Music gick runt på stan idag. Eller nere på centrum, hur man nu vill säga det.

Fast först stod jag på torget och väntade en halvtimme. Jag var inte helt 100 på vart vi skulle mötas, så jag ställde mig där i förhoppning om att det var rätt ställe. FEL! Men han kom, och vi hade jättekul.

 Jag köpte en väggkalender och han fixade med sitt busskort. När vi var påväg bort från buss stationen upptäckte han att en vante saknades.

"Jag såg en blå vante på golvet när vi gick. Det är nog den" sa jag. Och då gick vi tillbaka dit. Väl där så fick han tillbaka den. Tur att jag såg den. XD

Senare åt vi smörgås på Mitt I City (det är ett shoppcentrum för den som undrar). Han hade med sig dem, och var snäll nog o ge mig den ena.:)

Sen tog vi bussen hem. Vi gick in på biblioteket och lånade böcker också. Först ville han inte, men sen sa jag "vill du att jag ska läsa 'Nya Testamentet' istället?". Då hade han lust att gå in dit.

Jag har lånat Räcker det om jag älskar dig? av Katarina von Bredow och Robin Hood av Howard Pyle. Det borde räcka till nästa bokpaket kommer. :D

Nu ska jag fortsätta med mitt riktiga liv.

Sayonara!

Av Martina - 1 januari 2008 13:05

Gott nyt år alla läsare!

Några nyårslöften? Jag lovade att jag ska börja blogga 3-4 gånger i veckan. :)

 Jag ringde in det nya året hemma med familjen. Men den 31 december 2008 ska jag vara ute och fira, det har jag bestämt.

Undrar hur sent alla går upp idag? Jag gick upp 11.45 idag. Min kompis Slicey sover säkert fortfarande. XD


Ha det gôtt! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt i skolan/på jobbet?
 Ja, det är min passion i livet!
 Det funkar väl...
 Nej, jag gör det för att bara överleva
 Jag varken studerar eller jobbar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards