Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Martina - 19 januari 2008 17:09

Ja, så har min dag vart hitils. Ingen online på msn, för den delen eller.

Jag drömde om Hundparken inatt. Det gör jag några gånger varje år. Nu tänkte jag:

"Jag ska nog ta en titt på den idag, för datorn klarar det nu." Men när jag kommer till svenska HP möts jag av ett sorgligt meddelande.

HUNDPARKEN UPPNÅR NIRVANA.

Nirvana är ju en bra sak, eller hur? Men i det här sammanhanget är det dåligt. HP läggs ner imorgon. Och inga nya hundar släpps in den här veckan. Jag som hade velat ta en titt på min gamla chattvärld! :(

Svt hade inte råd att ha hundparken mer, och ingen ville ta över den.

Det är nästan så jag vill gråta. Men det har jag inte gjort. Hade kanske gjort det om jag vart aktiv där den senaste tiden.

Jag ville bestämt promenera omkring med en hund på internet, så jag skaffade en dansk hund istället. Den döpte jag till Tuss.

MEN, den danska hp är nedstängd! Det är 1 hund därinne, som är admin eller liknande. Hela danska hp uppdateras tydligen- utan förvarning - idag.

Men nu ska jag försöka göra nåt annat.

Bye! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt i skolan/på jobbet?
 Ja, det är min passion i livet!
 Det funkar väl...
 Nej, jag gör det för att bara överleva
 Jag varken studerar eller jobbar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards