Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Martina - 12 januari 2008 22:53

Jag har just lärt mig en sak. Ät inte kexchoklad i sängen. Det smular. ^^


Men men, jag har vart på filmkväll med kompisarna. Slicey, Ludde, Smulan, Surris, Artemis och Maddie. Och Slicey's  pokkvän Odågan. :p Vi var hemma hos Artemis.

Hon bjöd på tacochips som det var köttfärs och ost på, med cidder till. Inte riktig cider, utan alkoholfri äppel- och pärondryck med ciderkaraktär. ^_^ Sedan hade hon fått en ½ kilos påse chips som vi skulle dela på. Tro det eller ej, allt blev uppätet! :-o XD

Sen såg vi på Natt på Muséet. Efter det började vi babbla, och det gjorde vi ända till klockan 21, för då ville Artemis se filmen Analyzera mera (Analyze this), som gick på 5:an. Men vi babblade til och från ändå. :p

Tidigare idag kom min moster och gammel-moster för att gratulera min storebror, som fyllde år tidigare i veckan. Mamma gjorde en marsipantårta, och halva är fortfarande kvar. Det blir tårta imorgon också! :D

I veckan såg jag klart på animén Ouran High School Host Club (OHSHC). Gud vad jag grät under sista avsnittet! Och säsong 2 ligger inte uppe på Youtube än! :( Men jag kan i alla fall läsa fan fiction om serien. Det är en tröst, men jag skulle vilja se mer.

Jag ska nog läsa det nu. Strax efter att jag tagit av mig kläderna, för det är så VARMT av någon okänd anledning. :?

Go'natt! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Tycker du det är roligt i skolan/på jobbet?
 Ja, det är min passion i livet!
 Det funkar väl...
 Nej, jag gör det för att bara överleva
 Jag varken studerar eller jobbar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards